sitter o myser i soffan..


Kommentarer
Madde

Nej de är inte lätt o veta..

bara kul att gissa lite.. har verkligen ingen känsla längre vad de är för nåt.. hehe

Jo de är bra med mig.. med dig då?

Inte långt kvar nu..!!! ;-) fort de har gått..

trivs ni i huset?

2009-06-16 @ 22:31:57 | http://madeleeneee.blogg.se/
Angelica

hoppas du mår bättre snart och att din dag blir bättre än vad detta inlägg visar... ;)



Klart det inte är lätt att vara mamma, men inget är lätt här i livet. Om man inte växer upp med en jävla silversked i munnnen och får allt serverat ;) haha



Dock tycker jag att alla har rätt till en åsikt om allt även om de själva inte varit i just den situationen. eller hur?

Jag har inte varit i krig, men har ändå min åsikt om det. Jag är ännu inte mamma, men har en åsikt om det med...



Men men. Läste om flugorna i inlägget ovanför också. blääääää Det är varför jag håller mig i stan.

Hoppas allt går bra med nya huset och att din bebis växer på som den ska.

2009-06-17 @ 11:13:11 | http://angelicablohm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback